27 Mayıs 2013 Pazartesi

Moda Çizgileri – 7

Merhabalar;

Çizimlerim hakkındaki yazı dizisini bu hafta toparlayıp bitiriyorum. Hemen başlayalım…

Siyah yarasa kollu, göğüs kısmı oturan belden aşağısı salaş bir bluz… Siyah strech pantolon… Kırmızı kemer, bileklikler, klasik topuklu ayakkabılar ve çilek şeklinde uzun kolye…

Siyah – beyaz renk uyumunu seviyorum. Büzgülü askı ve kemeri siyah elbisenin, geri kalanı beyaz ve salaş bir tarza sahip. Gümüş rengi aksesuarları ile dikkat çeken sandaletler ile kombinledim. Minik gümüş küpeleri ve yusufçuk kolyesi ile de aksesuarlarını oluşturdum.

Neon renkler moda bu yıl bu da benim neon kombinim. Lacivert ve yüksek belli kalem etek, üzerine somon rengi gömlek. Pudra rengi ayakkabılar, gömleğin kıvrık olan iç kol rengi ile uyum sağlıyor. Beyaz inci küpe ve lacivert, somon, pudra renginde düşündüğüm tahta bileklikler ise aksesuarlarını oluşturuyor.

Gelinlik çalışmam. Boyundan askılı ve vücudu saran gelinliğin ön kısmında usturuplu bir yırtmacı bulunuyor. Bel, eldiven ve duvak kısmında parıltılı dantel işlemeleri bulunuyor. İnci küpe ve inci tacı ile de aksesuarlarını tamamladım.

Maskülen tarza sahip güçlü bir bayan yaratmayı da seviyorum strech Jean pantolon, üzerine beyaz karpuz kollu gömlek, onun üzerine ise siyah kumaş yelek. Kemer süslemeleri olan sivri burun topuklu çizmeler jeanin üzerine çekilmiş. Halka küpeler, turkuaz su damlası şeklinde kolye ve siyah deri kemer aksesuarları… Saçları önden kaküllü kesilmiş ve atkuyruğu yapılmış.

Bir maskülen tarz çalışması daha… Yine beyaz karpuz kollu hakim yaka gömlek, açık gri kumaş yelek, kurşuni gri bol paça kumaş pantolon, kırmızı klasik topuklu ayakkabı, kırmızı kravat ve siyah deri kemer…

Karakter çalışmalarımdan biri… Boyundan askılı, dar kesim, denizkızı modeli elbisenin ön kısmında kelebek şeklinde bir kumaş aksesuarı bulunuyor. Saçları kaküllü, dalgalı ve topuz şeklinde dağınık toplanmış. Pembe püsküllü bileklik ve kelebek şeklinde küpeleri ile benim peri kızım.

Bir diğer gelinlik çalışmam. Askısız üstü olan gelinliğin yakası kalp şeklinde geliyor. Göğüs ve bel kısmı vücuda oturan gelinliğin etek kısmı salaş bir şekilde uzanıyor. Göğüsün hemen altında ve sanki omzundan düşmüşcesine duran askı görünümünde pembe çiçek aksesuarları bulunuyor. Aynı çiçeklerinden bir de tacı bulunuyor. Duvağı ve eldivenleri beyaz düz tülden. Çiçeklerin ortalarında beyaz inciler var ve aksesuar olarak da sadece tek beyaz inci küpe takıyor.

Otantik tarz ile günlük tarzı harmanlama çalışmam. Mor ve ucu haki yeşil eteğin üzerinde otantik çizgiler ve yaldızlı süsler bulunuyor. Dore aksesuarlı sandaletler eteğin yaldızlarına uyum sağlıyor. Beyaz boyundan askılı bluz ise otantik tarzı hafifletip göz yormuyor ve modern bir hava veriyor. Dore halka küpeler ve tahta olarak düşündüğüm mor-pembe-sarı bileklikler ile tarzı tamamlıyorum.

Kırmızı ve yanları ortası büzgülü diz altı elbisenin derin bir göğüs dekoltesi var. Siyah, Mary Jane tarzı bilekten bağlı, sivri burun ayakkabı ile kombinledim. Çilek şeklindeki kolye-küpe seti ile çalışmamı tamamladım.

Rock’n’Roll tarzı… Siyah, deri, yaka-omuz ve manşetlerinde metal zımbaları olan ceket… İçine askısız beyaz bluz… Altına siyah, strech, kumaş pantolon… Onun üzerine çekilmiş metal kemer süslü, sivri burun, çivi topuklu çizme… Gümüş halka küpeler, deri metal zımbalı kemer, gümüş kolye ve siyah damla gözlükler…

Salaş ve sportif… Üst üste giymiş gibi görünen beyaz-turuncu çizgili t-shirt… Kahverengi, üzerinde turuncu, sarı taşlar bulunan iri tokalı bir kemer… Beyaz bol ve cepli pantolon… Krem rengi kep ve bez ayakkabı… Pantolondan sarkan ve bileği saran zincir aksesuarları… Halka küpeleri…


Görsel sanatlar benim hayatım . Çizimlerimi size aktardığım son hafta umarım beğenmişsinizdir. İlerleyen zamanlarda farklı görsel sanatlar üzerine yazılarım olacak. Sanat ile kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder