12 Mayıs 2013 Pazar

Moda Çizgileri - 5


Moda Çizgileri – 5
Merhaba
5. hafta da çizimleri aktarmaya devam…


İlk çizimde sade bir atlet ve jeani şık bir hale getirmeye çalıştım. Jean’e çapraz şekilde bağcıklar ve büzgülü dar paça olarak düşündüm. Sivri burun babet, halka küpeler ve kolye ile tamamladım.

Yine günlük, spor bir tarzı şık bir hale getirme çabalarım. Siyah – beyaz tişörtü romantik ve gentleman kuru kafa ile hareketlendirdim. Strech jeanin paçaları büzgülü ve kısmen kesikleri var. Gözlük, bileklikler ve halka küpeler aksesuarlarını oluşturuyor. Yumurta burunlu babetlerle tamamladım.

Dans ederken uçuşacak bir model. Püsküllü eteği, bel kısmı oturan ve derin göğüs dekolteli abiyeyi Mary Jane tarzı sivri burun bir ayakkabı ile tamamladım. Derin göğüs dekoltesini zincirli bir kolye ile perçinledim.

Günlük tarzda bir kıyafeti nasıl sofistike bir hal alır? Üstü üste giymiş gibi görünen t-shirt, dar büzgülü paça , sivri burun babet, güneş gözlüğü, sallanan bileklik ve küpeler ile…

2006 Eurovision Tina Karol – Show Me Your Love şarkısını söylerken keşke kıyafeti böyle olsaydıdan yola çıkarak çizime döktüğüm bir kıyafet. Kat kat etekleri ve siyah beyaz kombini, savaşçı edası ile salınan kumaş parçaları ile detaylandırdım.

Mayokini, mini etek, file çorap, boksör ayakkabısı, bolero tarzında çizgili deri ceket ve sarı saçları arasına örgü ile katılmış siyah deri iplikler ile karman çorman bir tarz Christina Aguilera’nın “Dirty” şarkısından esinlenerek çizgilere dökmüştüm.



Rock ‘N’ Roll tarzı çalışmalarımdan biri daha… Siyah boyundan bağlı bluz üzerine, yarım melek kuru kafa baskılı t-shirt. Mini Jean etek yırtıklar ve zincirler ile süsledim. Zımbalı deri tasma, bileklik, kemer ve güneş gözlüğü aksesuarlarını oluşturuyor. Gladyatör tarzı zımbalı deri sandaletleri ile tarzı tamamladım.

Kahverengi ve çam yeşili rengini maskülen bir tarzla kombinleme çalışmam. Fötr şapka, gömlek üzerine kravat, kapri, parmaksız eldiven, üç renkli bileklik ve bez bilekli ayakkabı…

“Ben Kalender Meşrebim” cover’ında Aylin Aslım’ın giymesini istediğim elbise Kalp şeklinde gelen göğüs kısmı, düşük gibi duran askı tarzı ile kırmızı mini elbise altına siyah tayt. Bilekten bağlamalı, kumaş, hasır örgü detaylı dolgu topuğu ile dikkat çeken ayakkabı. Tacı ve gerdanlığı mücevherlerini oluşturuyor. Bir elinde parmaksız siyah eldiven diğer elin uzun kırmızı, belinde boncuklu kalın kemeri ve elinde sigarasının takılı olduğu takımı aksesuarlarını oluşturuyor.

50’li yılların modasını yorumlama çabalarım. Siyah kare yaka, yarasa kollu, diz altı eteğinde şık bir yırtmacı bulunuyor. Belin inceliğini vurgulamak için kırmızı kalın bir kemer aksesuarını düşündüm. Kırmızı stilettolar ve vintage makyaj ile tarzı tamamladım. İnci küpe, kolye, bileklik ve yarım kırmızı eldiven aksesuarları ile 1950’li yılların havasını pekiştirdim.

Maskülen tarz… Fötr şapka, dar gri kumaş pantolon, kırmızı t-shirt, pantolon askısı, yarım eldiven ve açık topuklu ayakkabı. Elinde sigarasının takılı olduğu takımı da unutmadım.  

Bakın ve görün. Sanatla kalın...

2 yorum: