1 Mayıs 2013 Çarşamba

Moda Çizgileri – 3


Merhaba :)

Üçüncü haftada da çizimlerimi sizlerin beğenisine sunmaya devam ediyorum.


Bol paça kot pantolunu, pembe taşların sarktığı kemer ile süsledim. Yakası ve omuz kısmı olmayan sert kumaştan sırt dekolteli sade bir bluz. Kemerdeki taşlardan düşünülmüş şık bir kolye ile tamamladım. Ayakkabıları krampon tarzı bir spor ayakkabı olarak düşündüm.


Country tarzı denemem de ise lacivert taşlarla bezeli bol paça pantolonu, sırtında at figürü olan sade, sivri yakalı ve düğmesiz gömlek ile tamamladım. Sivri burun çizme ve hasır şapka ise aksesuarları oluşturuyor.


Siyah – beyaz mini elbise. Boyun askısının yanı sıra, cesur sırt dekoltesine kadar uzanan askıları, göğüs altından sırtına uzanan şeridi ve kalça kısmında kocaman bir fiyonk olmuş siyah şeridi ile aksesuara gerek duymayan bir elbise düşündüm. Tek elde siyah bir kumaş eldiven olabilir. Siyah, sivri burun, Mary Jane tarzı ayakkabı ile tamamladım.


2004 Eurovision’unu Ukraynalı Ruslana kazanmıştı. Bu kıyafet o ve şarkısından esinlenerek çizgilere döküldü, tarafımca. Savaşçı, güçlü kadın vurgusunu ön plana çıkarmaya çalıştım. Kahverengi deri üzerine, gümüş ve altın rengi zımbalar. Siyah iplerle çeşitli yerlere yapılmış vurgular. Kuş tüyü şeklinde gümüş küpe.


Keskin çizgileri sevmişimdir. Ve zaman zaman savaşçı bayanlar çizme girişimlerim olmuştur. Akrep kuyruğunu andıran bir saç örgüsü ve onu tamamlayan metalik mavi taşlar… Rengarenk parçalardan oluşmuş, asimetrik etek. Eteğin renklerine sahip sivri burunlu çizme.


Gelinlik çalışmam. Dağınık topuz ve inci kolye ile düşündüğüm gelinlik, derin yırtmacı ile dikkat çekiyor. Beyaz ve krem rengi kombinini keskin çizgiler ile pekiştirdim. Sırt dekoltesi de incilerle süslü olmak ile birlikte sivri burun, Mary Jane tarzı ayakkabısında da yine inci detayları bulunuyor.


70’li yılların Abba’sından etkilenerek çizgilere döktüğüm kıyafet. 70’li yılların modası düz uzun ve kırpmalı saçlar. İspanyol paça pantolon ve oldukça cüretkar bikini tarzı üst. Parıltılı pembe, parıltılı mavi ve gümüş rengi çizgiler ile hareket ve renk kattım.

Helenistik tarz denemem. Beyaz ve salaş, tek omuzlu elbise… altın yaldızlı şeritler ve bele oturan mor kesim ile detaylandırdım. Altın ve oymalı, bilek süsleri ile gerdanlık aksesuarları oluşturuyor. Sandaletler ise Helenistik tarzı pekiştiriyor.


Süet, gülkurusu ve büzgülü çizmeler için iki farklı kombin oluşturdum. İkisinde de yine gülkurusu rengi kep bulunuyor. Kot etek, kalın siyah çoraplar, gülkurusu gömlek, siyah eldivenler ve inci detayları ilk kombin. İkinci kombin ise; Jean pantolon, gülkurusu ceket, siyah boğazlı kazak, koyu mavi fular ve eldivenden oluşuyor.

Bu haftalık da bu kadar olsun. Bende çizimler daha bitmez :)
Sanat ile kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder