5 Mayıs 2013 Pazar

Moda Çizgileri – 4



Merhabalar,

4 üncü hafta ve çizimler bitesiye kadar size aktarmaya devam edeceğim. Kaldığımız yerden devam…

Karakter yaratma girişimlerim çok oldu. Bu da onlardan bir tanesi oluyor. Vampir kız Saten kumaştan düşündüğüm elbise, hakim yakalı, sivri ve keskin hatlara sahip. Belinde fiyonk şeklinde ön kısımda toplanan kemeri var. Siyah – kırmızı elbiseyi tamamlamak için aynı renklerde şeritlere sahip külotlu çorabı aksesuar olarak düşündüm. Çivi topuk, klasik siyah, rugan ayakkabı ile tamamladım.


Bir diğer karakter denemesi; pembeler ve incilerle süslü bir melek. Üçgen şeklindeki pembe tonlarında tül parçaları kat kat olacak şekilde uçuşan bir etek olarak düşündüm. Üzerinde sade bir ince askılı bluz var. İnci kolye, bileklik detaylarını ayakkabı da devam ettirdim. Eteğin tülleri ile uzun eldiven şeklinde bileklik de düşündüm. İki sevimli kurdele ile saçları yarım topladım.


Siyah ve beyaz. Boyundan bağlı, sırt dekolteli, kat kat etekleri olan ve belinde kemer detayı olan iki renkli kıyafet çalışmam.


Kalp şeklinde göğüs kısma sahip elbise, 50’li yılların modası olan düşük gibi duran askı detayına sahip. Etek boyu uzun fakat hanım efendilikten çıkmak için yırtılmışcasına uçuşan parçalara ayrılmış. Kalp şeklinde altın kolye ve bilekliklerle aksesuarları oluşturdum. Yine aynı detaylarla sandalet tarzı açık topuklu ayakkabı ile kıyafeti tamamladım.


Kahverengi derinden üzeri Western tarzda baskıya sahip boyundan askılı bluz. Yanlarında yırtmaçları olan ve zımba detayı olan Jean. Sivri burun ve çivi topuğa sahip kovboy çizmesi. Dağınık, dalgalı, kızıl - kahve saçları ile Western karakterim.


Boğazlı ve kuru kafa baskılı bluz üstüne gümüş düğme ve çizgi detayları olan deri ceket. Bermuda boyutlarında Jean. Büzgülü, sivri burun, çivi topuk botlar. Kırmızı zımba detaylı kemer. Üç renk, iki sıra tahta bileklikler. Ve vazgeçilmezim halka küpeler. “i love rock ‘n’ roll” tarzı


Safari tarzı cepli kapri, üzerine göbeği açık baskılı ve yaka bluz, boksör ayakkabısı, Ra işli kep. Yıldız şeklinde gümüş kolye, kumaş eldiven – bileklik, zincir bileklik ile bir diğer bir Rock ‘N’ Roll tarzı.


Rock ‘N’ Roll tarzına devam. Siyah, metal zımbalı, kumaş ceket. Kumaş, pileli, mini siyah etek. Fileli çorap ve boksör ayakkabısı…


Bir diğer Western tarzı… Beyaz kumaştan ceket ve şortun üzerinde kahve tonlarında süet detaylar bulunuyor. Kovboy çizmeleri, şapka, kemer ve çanta aksesuarı bulunuyor.


Pasaparola adlı bir yarışma programı vardı bu kıyafet tamamen oradaki dansçı kızlar için düşünmüştüm. Uçuşan iplikler, halka küpeler ve kat kat mini etek.


Siyah, mini ve yırtmaçlı elbise… Sarı ve yeşil renk ve büzgü detayı bulunuyor bel ve göğüs bölgesinde. Mary Jane tarzı ayakkabıları var. İki adet yaldızlı kalın bileklik ve halka küpeler ise aksesuarlarını oluşturuyor.

Bu haftalıkta bu kadar olsun. Haftaya devam etmek üzere sanat ile kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder