19 Nisan 2013 Cuma

Moda Çizgileri – 2



Merhabalar;

Bu hafta kaldığım yerden sizlere çizimlerimi sunmaya devam edeceğim.

2004 yılında bir ara büzgülü kıyafetler oldukça revaçtaydı. Bende doğal olarak etkilenip kendi tarzımı çizgilere döktüm. Malum siyah mini elbise her bayanın dolabında olması gerekenler arasındadır. Elbisenin etek kısmına minik bir büzgü ve taşlarla süslü ip aksesuarı yerleştirdim. Aynı taşları ayakkabının bilek kısmı ve elbiseyi tasma gibi boğaza bağlayan kolye etkisinde düşündüm. Ve de bileklik olarak. Taşlar akik, lacivert ve kahve tonlarında. Saçlar dalgalı ve dağınık şekilde toplanmış.

Korse elbise olsaydı ne olurdu düşüncesi ise bu kıyafeti doğurdu. Oldukça salaş düşündüğüm elbisenin bel kısmında bir bağcık şeklinde kemeri bulunuyor. Göğüs kısmında da aynı şekilde korseyi andıran sırta kadar uzanan ve boyundan bağlanan bağcık aksesuarı bulunuyor. Biri kalın diğeri ince korse tarzında bileklikler ile tamamladım.

Benim Cleopatra’m J . Yarasa kollu, göbeği açık üst ve cesur yırtmaçlı uzun eteği altın yaldız çizgileri ile süsledim. Altın rengi tacı ince olduğu için saçta doğal bir parıltı gibi duruyor.

Oryantal tarzı denemem. Altın yaldızlı oryantal süsler, çarık şeklinde ayakkabılar, yanları yırtmaçlı şalvar… Saçlar sıkıca toplanmış.

Asimetrik kesim, cüretkâr ve sade bir elbise. Turkuaz rengini yine aynı renkteki taşlarla süslenmiş kibar bir kolye ile tamamladım. Saçlar yine sıkıca toplanmış.

Natural tonlarda düşündüğüm elbisenin tek kolu uzun diğeri askılı olarak düşündüm. Örgü kemerinden sarkan turkuaz boncukları var. Saçının bir kısmı da örgü yapılıp turkuaz boncuklarla süslenmiş. Bodrum sandaleti tarzında ayakkabılar ile natürelliği tamamladım. Gülten Dayıoğlunun “Gökyüzündeki Mor Bulutlar” kitabını okuyanlar bilir, Jambuna Ana bu kombindeki esin kaynağımdır.

Bu kıyafeti Beyonce’un “Crazy in Love” şarkısının klibini izlerken düşündüm. Asimetrik kesim, cesur ve tek omzu açık beyaz elbise. Compaq makine ile beyaz olduğu için ancak bu kadar netleyebildim.

Asimetrik kesim ve korse tarzı bele oturan abiye modeli. Saten kumaştan düşündüğüm elbise dore ayakkabı ve aksesuarlarla tamamladım.

Haftaya tekrar çizimlerimi aktarmaya devam edeceğim. Sanatla kalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder